شورای دانش آموزی دبیرستان هیأت امنایی سعدی

این وبلاگ با هدف انعکاس فعالیتهای شورای دانش آموزی دبیرستان هیأت امنایی سعدی شهرکرد راه اندازی شده است

شورای دانش آموزی دبیرستان هیأت امنایی سعدی

این وبلاگ با هدف انعکاس فعالیتهای شورای دانش آموزی دبیرستان هیأت امنایی سعدی شهرکرد راه اندازی شده است

مترجم سایت

شورای دانش آموزی دبیرستان هیأت امنایی سعدی

شعار وبلاگمون جدیت،همکاری و شادابیه،خواهشا" از نظراتتون ما رو بی نصیب نذارید،زحمتی نداره که...! ،فقط کافیه پایین هر پست که نوشته "نظرات" روش کلیک کنید و نظر بدید،اگه یه کمی هم جالب بود نظرتونو نمایش میدیم،راستی سمت چپ وبلاگ موضوع بندی شده که در هر موضوعی کلی پست همراه با عکس از فعالیتهای شورا و مدرسه بایگانی شده،شاید عکسهای قدیمی مناسبتها که عکس خودتون هم ممکنه داخل اون عکسها باشه را هم پیدا کنید،بالای وبلاگ هم یه نگاه بندازید،چند تا منو هست،چیزهایی هم داخلشونه اگه دوست داشتید اونها را هم ببینید بد نیست .راستی اول شدن وبلاگ شورا مون بین مدارس استان هم جای تبریک داره.موفق باشید.یا علی...

Quiz Maker

ابزار حدیث

اوقات شرعی

آخرین نظرات

برای تحقق امر تمرکز زدایی و  همچنین ظهور توانمندیهای نسل جوان، شورای دانش آموزی در آیین نامه اجرایی مدارس که طی شماره ی 8/1077/120 – 7/3/79 به استان ها ابلاغ گردیده است به عنوان یکی از ارکان مدرسه مورد توجه برنامه رزان و سیاستگزاران قرار گرفته است.

یکی از فرصت هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در فعالیت های پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه های به ظهور رساندن توانمندی های بالقوه آنان را فراهم می کند « شورای دانش آموزی » است که رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان ساز اسلام را هدف قرار داده است. همچنین حضور موثر، خود انگیخته در فعالیت های گروهی، برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس به منظور ورود این قشر عظیم و تاثیر گذار در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است.


اهداف شورا


1.تحیکم و تعمیق ارزشها، باورهای دینی، آموزه های سیاسی و اجتماعی و در بین داشن آموزان.


2.تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان


3.تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری و حسن سلوک و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی که در آینده ایفا خواهند نمود.


4.توجه عملی به مطالبات و خواسته های دانش آموزان د رچارچوب مقررات، قوانین و آئین نامه ی اجرایی مدارس.


5.تسهیل در حسن اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی و امور اجرایی مدارس از طریق واگذاری مسئولیت به دانش آموزان و همکاری با معاون پرورشی و تربیت بدنی مدرسه.


6.ایجاد زمینه ی مناسب جهت آموزش و ارتقای سطح علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان برای حضور موثر آنان در عرصه های مختلف جامعه.


7. توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری از طریق مشارکت دانش آموزان


8.توسعه و تقویت فعالیت های گروهی، اعم از آموزش و پرورشی.


9.فراهم کردن زمینه ی مساعد در جهت تبادل تجربیات، تعامل فکر و اندیشه، تفاهم و همدلی بین دانش آموزان و برقراری ارتباط سحیح و دوسویه بین آنان و اولیاء مدرسه.


10.تلاش برای غنی سازی اوقات غیر رسمی مدرسه با همکاری معاون پرورشی و تربیت بدنی و با هدف ایجاد نشاط و انگیزش بیشتر برای دانش آموزان